>

♥ om jag hade dej nu

att lova , veta och gömma ..
 
dagarna blir korta och mörkret faller alldeles för tidigt .. jag bara går och går och går.. det känns inte som att det finns något slut .. jag gillar att vandra vissa dagar men ibland vill jag bara lägga mig på marken ropa på hjälp och titta upp mot himmelen .. livet är ibland en uppförsbacke . men de är då just när jag vandrar upp för backen .. de är då mina tankar väcker mig.. hur lyckligt lottad jag egentligen är .. 
att lägga fokus på hur fint man har och vara tacksam för det kan ofta vara svårt.
för man är så blind så blind så blind för man lever i sin egen verklighet ..  
man känner inte andras verklighet .. man ser men tittar egentligen inte .. jag tror inte att man kan lägga fokus på allt här i världen man får försöka göra något bra uttav det man har fått .. försöka le för att visa att man har fått något gott försöka le för att se det fina i alltet ..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

ooo tack! Det är alltid lika kul att höra! Hoppas du haft en trevlig helg! Kram

2012-11-11 @ 23:09:58
URL: http://majyaa.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>