>

♥ våga kasta sig ut..

hej hej . ja nu har jag haft en ganska lång bloggpaus. anledningen till det ät att jag har haft FULLT UPP med skola,sport och andra livsgrejer. 
men nu har jag många bilder i bildarkivet ! ^^ :)
Hoppas ni haft de bra under tiden jag varit borta ! 
här kommer en liten novell :)
 
 
dom går där framför mig.. dom pratar om saker som bara vänner gör.
jag går bakom med min svarta jacka och min röda mössa. jag tänker .. allt jag vill är det det?
jag vet inte
många frågor som jag ställer till mig själv får oftast samma svar..
jag vet inte
 
 
 
 
 
men någonstans inom mig vill jag bara springa fram till dom ropa att dom borde prata med mig..
för att jag vill vara en av dom , jag vill vara något meningsfullt i deras glada ögon . inte bara en
liten kropp med bruna ögon och en röd mössa ..
i mina tankar springer jag fram till dom .. struntar i om jag låter konstig jag pratar med dom. jag får dom att skratta jag är en av dom för att jag vågade.. men tankar har inte alltid rädsla .. den där rädslan som säger att allt kan gå fel , du kan kasta dej ut falla och allt du någonsin förväntat dej försvinner på några sekunder och kommer aldrig tilbaka.. det är den rädslan som stoppar mig..
jag har många gånger undrat om det är värt att bry sig om den rädslan.. mycket i livet är övervunnit men mycket mera än hälften är kvar.. om jag ska leva och kasta mig ut eller stanna i ett liv som alla andra lever... ..  

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>