>

♥ haloween soon

hej hej , ja då var det dags att kika in här igen då!
idag så ska jag vara med en JÄTTEFIIN kompis och vi ska troligen fota (fast vädret kunde ju faktiskt ha vrit bättre) måste bara berätta att det har SNÖAT hos oss. Jag vet att det har gjort det lite överallt här och där i vårt avlånga land men idag snöade det hemma hos mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera om jag ska bli glad för att jag tänker på julen och får lyckorus, eller bli sur för alla ihjälfusna tår , sena bussar och obekväm klädsel ? njaa..
iallafall på onsdag kommer det några släktingar hit och firar HALOWEEN ! YEY jag längtar så sjukt mycket. känns som om det var en evighet sen vi träffades. jag längtar efter mina små kusinbarn ! ^^
hur ska ni fira haloween och har ni några tips på saker som gör haloween sådär extra haloween-aktigt ?
 
 
Ha det super kram HaNzA :)
 
psst. GLÖM INTE FOTOTÄVLINGEN SOM PÅGÅR ! klicka HÄR!!

Kommentarer
Postat av: ~ SARABACKMAN

nu är vinnaren av Veckans Bloggis utlottad, in & kika om det blev du!
blev det inte du? anmäl dig bara pånytt, ny vinnare utses om 1 vecka!
direktlänk: http://sarabackman.blogg.se/2012/october/vinnaren-av-veckans-bloggis-ny-omgang-1-2-3.html#comment
hoppas du får en fin fortsatt vecka, KRAAAAAAAM! :D

2012-10-29 @ 20:26:48
URL: http://sarabackman.blogg.se
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Kört igång en bloppis på bloggen, kika gärna in! :)

2012-10-30 @ 11:12:38
URL: http://annnaiz.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>