>

♥ höstens alla tankar

jag är trött och min hals mår höst .. dagarna går .. går alldeles för snabbt jag glömmer ibland bort att stanna upp ,, se mig omkring och njuta av allt fint .. en dag som idag går jag in på weheartit och hittar massor massor massor av underbar inspiration .. åh .. det är så vackert . jag är så lycklig över att weheartit finns . så otroligt fina bilder hittar jag ingen annan stans .. jag hittar bilder som ger mej ett leende på läpparna och underbart lyckorus..
 
 
idag är jag trött,sliten och höstmåeende .. jag dricker varmt te med honung i som mamma kommer in i mitt rum med , jag boar mej in i en tjock tjock varm go 30- graderströja och varma thocka sockor.. det är väldigt fint att bli omstoppad .. men om inte en så viktig händelse väntade dagen efter..
 
 
det är inte alls kul .. jag skulle ju få spela en mycket mycket viktig match imrogon och här ligger jag helt slut varm och ledsen .. jag önskade så att jag kunde få vakna upp frisk och full av energi lördagen den 22/9-2012..
dom senaste dagarna har jag fikat höstfika med fina vänner pratat och pratat om allt .. jag har också vissa kvällar ångrat pch ångrat och varit väldigt sårbar .. 
livet är indelat i perioder och kanske är jag i en väldigt speciell period just nu .. ja vad vet jag .. men vad det än är och vad som än händer så ska jag klara av det
 
 
ha det så fint och njut av den fina årstiden kram 
HaNzA ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: du har så rätt :D känner mig redan så bättre! Kram

Svar: härligt att få höra ! :)
None None

2012-09-21 @ 22:04:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: Maja

Sv: vilken tankeställning, haha! tack det är verkligen sant!
Fina bilder du hittat ovan, :)

Svar: Aa ! Det är bara att meila om du behöver en tankeomstälning ibland ! Tack :)
None None

2012-09-22 @ 15:56:54
URL: http://majyaa.blogg.se
Postat av: Soffi

SV: Kul att du är med :D

2012-09-22 @ 16:12:02
URL: http://soffilia.blogg.se
Postat av: Carolina

Hoppas du får en bra lördag :)
kram

Svar: Taack desamma <3
None None

2012-09-22 @ 18:22:50
URL: http://rolina.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>