>

♥ hur ska man leva och hur ska man dö..

just nu går allting så snabbt.. det är som om något snurrar och man måste anstränga sej för att hänga med..
jag hinner inte ens se ditt ansikte lika ofta längre..
men ändå så finns du alltid i mina tankar och i mina dagdrömmar därifrån suddas du aldrig bort .. 
höstvindarna är starka och kalla .. men dom kommer med någonting viktigt .. viskningar .. viskningar som ropar 
- du är stark .. ingen kan bryta ned dej ..
 


 
en gång så frågade jag dej
- när man säger "på vägen" , då menar man väl egentligen på vägen till döden ?
du svarade så klokt ..
- ja ,  lilla flicka det är "på vägen" till döden som kallas  livet ..
 
 
jag förstod kanske inte i samma stund.. men jag hade något att fundera på .. något att försvinna lite i..
på vägen till döden.. ja men vad är då döden egentligen?
och vad är livet egentligen?
och hur ska man leva och hur ska man dö..
folk säger ofta att jag tänker för mycket ..och det är något jag kan hålla med dom om.. men samtidigt om jag inte gjorde det så skulle det inte riktigt vara jag.. det skulle vara som en pusselbit som fattades om man tog bort mina tankar.. jag är en tjej som tänker på allt mella himmel och jord och så är det bara ..
 
ha det fint ♥
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>