>

♥ jag släppte din hand och sprang iväg..

det blåste , det var kallt och det var fint..
vi stod där på vägen jag tittade dej in i ögonen dina varma fina ögon .. jag önskade att  du kunde vara hos mej för alltid .. men ingenting varar för evigt..
- följer du med mej hem ? , sa du och tog min vilsna hand och tittade in i mina vilsna ögon..
jag tittade på dej och tänkte .. jag vill så innerligt gärna säga ja .. men någonting stoppade mej .. en mörk känsla kröp in under min hud och skavde inifrån.. du höll min hand nu ännu hårdare , som om att du aldrig ville släppa taget ..  jag kände inte bara en mörk känsla längre jag kände mej förlamad från tå till sistaste hårstrå..
jag böjde mej fram ställde mig på tå och kysste dej i pannan .. aldrig har något känts så verklgt,så äkta eller så sant   .. du log tills du såg tårarna rinna ner på min röda kind , jag grät .. mina läppar var torra , jag fick inte fram några ord . det ända jag kunde ge dej va en vilsen blick .. jag släppte din hand och sprang iväg ..
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>