>

♥ Jag vill visa dej min snurrande drömvärld..

något som får mej att må bra.. något som får mej att vara stark.. något som får mej att resa mig upp igen när jag snubblat över dina skosnören..
i mitt huvud snurrar allt .. där inne växer tankar som föder nya tankar tills det blir ett stort trassel .. det är då jag börjar tänka på dej .. en tanke som får mej att le .. som får mej att glömma trasslet en stund och bara vara jag.. en tanke som jag kan ägna mej åt när jag vill ... jag vill bara visa dej fiina saker .. jag vill visa dej mitt leende och jag vill visa dej min snurrande  drömvärld..♥
 


 
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>