>

♥ jag släpper inte taget . jag vänder inte ryggen till, för jag vill inte mista dej..

vissa stunder tänker jag mycket på dej ... det var bara dagar sen .. vi hade sånna guldstunder.. när dom varade fans det inget mer i världen jag kunde önska .. det var fint.. vi skrattade och grät ..  vi var vi , bara vi. och vi släppte aldrig taget om varann eller vände ryggen till varann .. vi var äkta båda två .. och det var det som gjorde oss så starka .. vissa dagar var vi inte glada  , lyckliga eller ens hoppfulla men vi kämpade tilsammans vi lyfte upp varandra och fortsatte mot ljuset .. ingen kan få mej att känna som du gör .. nu är tiden över och jag ser dej inte lika ofta.. jag skrattar inte lika äkta som då .. men vi finns kvar .. ingen har dött... du är där och jag är här .. men ändå kan inget skilja oss åt .. ♥
 



Kommentarer
Postat av: SJ

<3

Svar:
None None

2012-09-18 @ 21:52:26
Postat av: Maja

tack snälla, absolut har jag de, heter Majyaa där med! : )

2012-09-20 @ 21:27:40
URL: http://majyaa.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>