>

♥ vad är meningen ?...

det var morgon gräste var blött .. jag mötte ditt ansikte tills jag såg en annan ... ni pratade om saker , saker som jag inte förstod eller tyckte va kul .. jag tog större kliv och lämnade er bakom ryggen ..
det känns så fel .. fel,fel,fel det var inte såhär det skulle bli . kanske måste jag bara ge det tid , ja , vad vet jag . 
jag vill inte se dej , vill inte vara i närheten av dej .. vill inte höra din röst , det känner jag inte med flit .. jag ror inte för det , men jag tänker att det måste  finnas en mening med det ..
 
[Foto HaNzA LumixGF3 ♥ Blomma ©]
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Koffe

Rofylld blombild. Underbar!

Svar: Taack snälla ! :)
None None

2012-10-07 @ 20:11:31
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>