>

♥ vi alla är nere ibland och det är männskligt..

Hej människor.. Idag ville jag berätta lite om att det inte är fel att få vara sura och arga ibland ..
vi alla är männsikor right ?
vi alla är olika människor , vi tänker olika vi agerar oliga vi lever olika .. alla hara dagar då man är lite deppig kanske sur och det känns som världen är emot en.. jag vet..
men det man ska komma ihåg när man står där och bara vill slå sönder en väg eller skrika håll käften till någon så ska man komma ihåg att det är okej att vara sur nere och förbannad ibland .. det är inget fel . det är männskligt.. nu menar ju inte jag att du ska slå sönder dendär väggen eller skrika håll käften till den personen men att du får tänka att du skulle göra det .. och jag vet man ska alltid tänka posetivt och inte neråt .. men av erfarenhet kan jag berätta för er att det inte funkar alla gånger .. och då är det sjönt att veta att det man tänker ät okej.. sen kan man blir tjurig för att man är arg på någon eller ledsen men det är en annan sak.. hoppas ni har fått ut lite utav min text.. har ni funderingar,frågot,tankar ni vill dela med er av så maila dom till [email protected] .. Ha det fint kram HaNzA♥
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tack snälla, det behövdes!! ♥

Svar: Så lite så ! ;)♥
None None

2012-09-19 @ 18:22:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: Maja

oj, haha men det finns så många bättre än mig på förklara! Men absolut kan göra ett försök :) kika in efter helgen får vi se om det kommit upp något!

Svar: okej :)
None None

2012-09-20 @ 21:32:20
URL: http://majyaa.blogg.se
Postat av: Emelie

VAd fina bilder du tar :)

Svar: Tack snälla ! :)
None None

2012-09-23 @ 18:27:03
URL: http://eyebe.blogg.se
Postat av: Fei

Så sant det du skriver! :)

2012-09-29 @ 14:16:55

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>