>

jag hatar dig

 
du böt ut någonting innuti mig
någonting som aldrig skulle bli som vanligt igen
något som skulle ta lång tid att läka
du rev ett stort blodigt sår i mig , smärtan var obeskrivlig
hur du bara greppade tag i mig med dina hemska händer och tog ur det där och behöll det för dig själv 
 
 
det där..
det där som gjorde mig lycklig,
det där som gjorde att jag log när jag klev in i salen
det där som får mig att tänka posetivt
det där som får mig att älska
det där som får mig att se den ljusa fina vägen fram
det där som får mig att se en mening med allt
 
"det" slet du ur mig och jag hatar dig för det.
 
 
 
 
 
du tröck ner mig.
jag blev liten. så liten så att jag inte kunde stå emot.
blicken , orden ja allt du använde dig uttav högg i min livliga kropp.
jag visste vad du ville , jag visste var du var ute efter
du hade ett sår som du själv inte kunde läka . du är för ful för att ens försöka
 
du försökte få mig att läka dina svarta hemska sår
men det kommer jag aldrig att göra
för att jag vill se dig med dina sår
jag vill se dig falla så obeskrivligt hårt till marken 
du ska bli så hopplös 
du ska inte kunna se ljuset
du ska ligga där nere och lida
du ska glömma alla dina  vackra stunder
om du ens hade några
du ska förbli den svarta kolbiten
 
 
 
 
 
 
som väntas på att brännas upp
 
när du ligger där nere i det mörka
då kan du fundera på om det var värt att slita ur det som var mitt för att läka dina egna svart blodiga sår.
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>