>

en sån fin helg

Hej Hej Fiina ! :)
Har haft en så U N D E R B A R helg ^^ Har varit fylld med lyckorus dom senaste dagarna för att jag tänkt på helgen.. åh
min bästa moster har varit hät i helgen och det har varit så trevligt ..
på fredagen åt vi middag snackade och kollade på "på spåret" och jag åt massa nachochips.
På lördagen vaknade jag upp till ett underbart gult vårigt solljus mot mina fönsterutor. åh det bästa på morgonarna.
Åt en lång frukost bestående av en mugcake :)
Hängde  och vikte tvätt med moster . Gjorde lite skoljobb. Sedan bar det av till sjön. Korvgrillning, sol , varmchoklad och lek med syster och kusinbarn .. mycket bättre kan det inte bli. Sedan gick vi hem efter drygt 2,5 timmar. 
 

 
 
 
 
 
På söndagen firades jag :)
Fick så många fina presenter som jag bara måste visa er snart.
Har bara inte haft tid.
Men åh vad nöjd jag är.
Tårta,cupcakes o bullar och släktingar .
SÅ FINT
synd bara att jag var så himla trött och hängig. usch .. det kändes liksom topp och botten på samma gång..
men ändå tack för den här helgen. :)
 
ha de så fint 
 
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>