>

BUBBLOR

Hej Hej ! Igår hade jag inget att göra så jag bestämde mig för att testa att fota bubblor.
Det var SVÅRT men superkul :)
denna gång är jag inte så hima nöjd med resultatet men nånstans ska man ju börja. Man måste prova sig fram och göra fel för att kunna lära sig !
så jag rekomenderar att fota bubblor om ni vill ha en riktig fotoutmaning ! ^^ ♥
Och om ni vill dröja tiden :)
om ni vill vet hur jag gjorde så är det bara att hojta till ! 
Här kommer några utav bilderna, nu har jag redigerat dom, lagt på kontrast skugga m.m
 
 
Ha det Super så hörs vi kramar HANZA ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Åh tack!

2013-01-06 @ 14:31:27
URL: http://ebbali.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>