>

gråt inte.. då ser du inte meningen

Hej Hej ! ^^
Har inte bloggat så mycket nu dom senaste dagarna, skolan har dragit igång . Där med mycket skoljobb..
Som jag hoppas ni förstår så kommer uppdateringen bli värre här på bloggen nu när skolan har dragit igång. Jag kommer ha väldigt fullt upp! Men jag lovar att jag inte ska glömma bort er! Jag ska försöka blogga när jag har tid och ork. Men känns värdelöst att blogga om jag inte har nån lust (som ni förstår) därför kommer jag bara blogga när jag har inspiration och lust :) för då blir inläggen som BÄST och jag vill inte ge er något halvdant. 
Iallafall så har jag MASSOR med bilder !! :D , men har inte riktigt tid att redigera .. det tar tid att redigera alla bilder så tar lite i taget :)
Snart fyller jag år. månadens sista dag YOHO! har ni några tips på hur man kan fira sin födelsedag BÄST med vänner så hojta till ! 
Igår va jag och såg handbollslandslaget spela mot Tjeckien med handbollslaget :) Tog med kameran för att ta mina FÖRSTA sportbilder.. ja.. det är svårt men superkul.. lovar att det inte är sista gången jag testar det!
men nu ska jag inte babbla mer . Här får ni en inspirationsbild sålänge :)
 
 
 

 
från we♥it

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg!!

Svar: Tack snälla! :)
None None

2013-01-12 @ 22:30:41
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>