>

det är försommar vi dansar på ängen

Hellu! ^^ 
hoppas allt e bra med er! :) 
igår var jag på stan med systrarna och åt jordgubbar, gick i affärer och solade . Superfin dag . Köpte Isabellas "Egoboost" bok som jag hoppas kommer kunna inspirera mig ! Har velat köpa den länge men inte hittat den. 
just nu är jag på väg mot Moster o morbror på släkt kalas , har på mig min nya blåa sommarklänning som jag köpte på en fantastisk vårmarknad :) (visar sen) 
vi ska gå på vårmarknad och äta sötsaker, det blir fint söndagsbestyr! Tror jag avrundar här.
Ni får sköta om er och ta vara på det vackra .
Får se om jag uppdaterar ikväll , annats hörs vi när vi hörs :) kram
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>